."Participa"

Puedes participar en el blog enviándonos por correo imágenes de la transformación de tu moto o de otras relacionadas con el custom,tutoriales,artículos,historias,concentraciones,vehículos Hot Rod,chicas Pin-Up,Tattoo, y todo aquello que pueda ser de interés general para los usuarios del blog.
Nuestro correo:
toni.excalibur@gmail.com
El enlace al antiguo blog lo tenéis en los Tag del margen derecho,solo debeis de pinchar sobre la imagen.
Gracias por tu colaboración
RECUERDA: Pincha sobre las imágenes para su ampliación.

jueves, 5 de mayo de 2016

CLANDESTINA (2016) by XTR PEPO

Donor bike : Bultaco Mercurio 125 (1962)














-Bultaco Mercurio 125 oem frame heavily modified : Conversion to full floater suspensión system , cuted down frame and fabricated new fitings for the Pursang engine, new subframe.

–Yamaha SR500 modified swingarm .

-BETOR special rear schock

-RAV footrests

-Cagiva Mito 125 EVO front end: fork, yokes , clip ons, wheel and radial caliper.

-NG front and rear brake rotors .

-Cagiva Mito 125 EVO rear wheel and rear brake caliper.

-RAV rear brake pump.

-Brembo Front brake pump with regulable and foldable lever.

-Suzuki GSXR 600 clutch comando with regulable and foldable lever.

-XTR number plates.

-XTR front number plate and clock support.

-Bultaco Pursang 250 MK15 overbored to 370 cc engine . With reed box. Worked cylinder transfers.

-Keihin 39 carburator.

-Electronic ignition with double spark .

-MOTOPLAT electronic rev counter.

-Bultaco TSS 250 type SUPERMARIO race exhaust .

-Tsubaki gold chain.

-XTR front fender

-Bultaco Mercurio 125 oem fuel tank modified for mount a Laverda 500 gas cap.

-Modified carbon fiber RAD 02 solo seat.

-Artenruta painting.

-Weight without fuel : 99 kg.

Pictures : Sergio Cardeña’

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gracias por participar